Вимірювання і прогнозування попиту
(курсова робота з маркетингу)
Вступ ... 3
Розділ 1. Теоретичні засади до вимірювання і прогнозування попиту ... 5
1.1. Основні концепції визначення попиту ... 5
1.2. Методи оцінки поточного попиту ... 10
1.3. Методи оцінки перспективного попиту ... 13
Розділ 2. Практика застосування методів прогнозування попиту ... 26
2.1. Прогнозування збуту на основі регресивного аналізу ... 26
2.2. Сценарії розвитку книжкового ринку України ... 26
2.3. Сценарій розвитку ринку ... 28
2.4. Аналіз тенденцій чайного ринку на основі експертних оцінок ... 30
2.5. Прогнозування обсягу продажу методом стандартного розподілу ймовірностей ... 31
Розділ 3. Проблема розвитку методів вимірювання і прогнозування попиту в світлі сучасних наукових досліджень ... 33
3.1. Торгові панелі ... 33
3.2. Споживчі (щоденникові) панелі ... 35
3.3. Моніторинг споживачів, громадської думки ... 38
3.4. Омнібус ... 39
3.5. Ролінгове опитування ... 41
Висновки ... 43
Література ... 45
Додаток ... 47
ПОДРОБНЕЕ О КУРСОВОЙ
"Вимірювання і прогнозування попиту"
|