Рекламна підтримка інновацій підприємства
(курсова робота з економіки підприємства)
Вступ ... 3 Розділ 1. Теоретичні аспекти дослідження рекламної підтримки інновацій підприємства ... 5 1.1. Сутність понять "інновація", "нововведення", "новація" ... 5 1.2. Використання засобів маркетингу в просуванні інновацій ... 10 1.3. Реклама в системі просування нових товарів ... 16 Розділ 2. Практика рекламної роботи на фірмі "Квантор" ... 18 Розділ 3. Передовий досвід вдосконалення рекламної діяльності підприємства ... 25 3.1. Рекламна кампанія, що проводиться в Інтернет: Цілі і завдання ... 25 3.2. Елементи рекламної кампанії ... 27 Висновки ... 40 Література ... 41 Додаток ... 43
ПОДРОБНЕЕ О КУРСОВОЙ
"Рекламна підтримка інновацій підприємства"
|